Název:
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Překlad názvu:
Increase in the Company's Competitiveness
Autoři:
Chnápko, Martin ; Bilená, Katarína (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Tato bakalářská práce rozebírá problematiku zvyšování konkurenceschopnosti podniku Kellys bicycles zabývající se montáží a prodejem kol. Teoretická část práce obsahuje odborné poznatky týkající se konkurenceschopnosti a trhu. V praktické části se věnuji představení podniku, analýze trhu a rozboru podnikových aktivit v oblasti marketingu. Na praktickou část navazuje analytická část, která nabízí možnosti řešení zvyšování konkurenceschopnosti podniku formou marketingových i nemarketingových aktivit.
This bachelor's thesis analyzes the problems about increase of the Kellys bicycles company's competitiveness. This company deals with constructing and selling bicycles. Theoretical part of the thesis includes professional terms about competitiveness and market. In the practical part I am dealing with company introduction, market analyse and analysation of company activities in the marketing place. Analytic part follows the practical part and offers possible solutions of raising the company's competitiveness by marketing and non-marketing activities.
Klíčová slova:
advertising; brand; competition; competitive environment; logo; marketing; marketing mix; price
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/41587