Název:
Generování voxelových scén
Překlad názvu:
Generating of Voxel Scenes
Autoři:
Venhoda, Lukáš ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá implementací aplikace, generující voxelové scény s možností jejich editace a uložení do souboru. Popisuje generování terénu pomocí Perlinova šumu, převod seznamu voxelů do struktury Sparse Voxel Octree, a metodu editace této struktury s výběrem voxelu pomocí ray picking algoritmu.
This batcherlor's thesis deals with the implementation of application, which generates voxel scenes that can be edited, or saved to a file. The work describes generating of terrain by using Perlin noise, converting voxel list to Sparse Voxel Octree structure, and a method of editing of this structure with picking voxels by using ray picking algorithm.
Klíčová slova:
C++; compute shadery; GLSL.; GPUEngine; OpenGL; Perlinův šum; procedurální generování; ray picking; SDL; Sparse Voxel Octree; voxely; C++; compute shaders; GLSL.; GPUEngine; OpenGL; Perlin noise; procedural generation; ray picking; SDL; Sparse Voxel Octree; voxels
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/62036