Název:
Nové technologie ve vzdělávání
Překlad názvu:
New Technologies in Education
Autoři:
Jorda, Jakub ;
Kopecká, Jana (oponent) ;
Smutný, Milan (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
Abstrakt: [eng] [cze]
Cílem této práce je prozkoumat, shrnout a uspořádat nejvýznamnějším vzdělávací technologie. Porovnat a rozdělit tyto technologie do konkrétních skupin, jako například výukový software, internetové stránky s výukovými nástroji, elektronické encyklopedie, mobilní zařízení a zařízení, jež mají pomáhat s výukou a také ji ulehčovat. Pokusit se tyto technologie uspořádat a vytvořit tak systém, který by pomohl ostatním studentům rozhodnout co je pro ně nejlepší a co by naopak byla ztráta času. Dále je také cílem vyzvednout nejužitečnější technologie a pomoci pochopit jejich účel a význam, a hlavně poukázat na jejich největší přednosti a slabosti.
The aim of this work is to explore, summarize, and organise the most influential educational technologies. Furthermore, compare these technologies with each other and divide them into specific categories, such as educational software, websites with learning tools, electronic encyclopaedias, mobile devices, and devices whose main purpose are solely educational. Summarizing these technologies and putting them in an order will help other students to decide what could suit them most and what, on the other hand, has no use for them. It is also the aim to underline the most useful technologies, help to understand their basic functions and their main purposes, and most importantly show their advantages and weaknesses.
Klíčová slova:
asynchronous learning. ;
carousel slide projector ;
Celly ;
cloud computing ;
digital projector ;
document camera ;
e-learning ;
educational application ;
educational software ;
Educational technologies ;
electronic encyclopaedia ;
Khan Academy ;
learning tool ;
LessonCast ;
overhead projector ;
phablet ;
process of learning ;
smart board ;
Study Blue ;
synchronous learning ;
teaching tool ;
TED ;
typewriter ;
virtual classroom ;
website specializing in education ;
Wikipedia ;
Zotero ;
asynchronní učení. ;
Celly ;
chytrá tabule ;
cloud computing ;
digitální projektor ;
e-learning ;
elektronická encyklopedie ;
internetové stránky specializující se na vzdělávání ;
Khan Academy ;
kolotočový diaprojektor ;
LessonCast ;
phablet ;
proces učení ;
psací stroj ;
snímací kamera ;
Study Blue ;
synchronní učení ;
TED ;
učební nástroje ;
virtuální učebna ;
vzdělávací aplikace ;
vzdělávací software ;
Vzdělávací technologie ;
výukové nástroje ;
Wikipeidie ;
Zotero ;
zpětný projektor
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(
web )
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39109
Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-572710
Záznam je zařazen do těchto sbírek: Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce