Original title:
Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti
Translated title:
Analysis, Design and Implementaion of Company's E-commerce
Authors:
Přívara, Tomáš ; Rojková, Martina (referee) ; Koch, Miloš (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem diplomové práce „Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti“ je analýza trhu internetových obchodů a zavedení nového řešení elektronického obchodu. První kapitola je věnována teorii, ve druhé kapitole popisuji charakteristické vlastnosti současných systému. Třetí kapitola se zabývá webovou použitelností, SEO optimalizací a implementací internetového obchodu do podniku.
Notation The goal of the submitted diploma thesis “Analysis, Design and Implementaion of Company's E-commerce” is analyze market of e-commerce system's and installation of a new internet shop. First part is devoted to theory, in the second part I describe characteristic features of present systems. Third part is concerned with web usability, SEO optimization and implementation internet shop into company.
Keywords:
E-commerce; Information system; SEO optimization; Web usability; Informační systém; Internetový obchod; SEO optimalizace; Webová použitelnost
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/19051