Název:
Expanze podniku na východní trhy
Překlad názvu:
Company Expansion on the Eastern Markets
Autoři:
Kargerová, Hana ; Hanousek, Vladimír (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce pojednává o volbě vhodné strategie vstupu společnosti K.L.M. na východní trhy v odvětví strojírenského průmyslu. V teoretické části je vysvětlen význam mezinárodního obchodu a mezinárodního marketingu. Praktická část obsahuje vnější a vnitřní analýzu zkoumané společnosti, na jejímž základě je vybraný konkrétní trh pro expanzi společně se zvolenou formou vstupu na něj. V závěru práce jsou ještě rozebrána rizika, která mohou ovlivnit vstup na zahraniční trh.
This master thesis deals with a choice of suitable strategy for entering the eastern market for K.L.M company. In theoretical part of thesis, there is described a meaning of international trade and international marketing. Practical part consists of an analysis of internal and external factors of examined company, on which the choice of specific market for expansion including the form of entering is based. At the end of the thesis, there is also an analysis of risks which can influence entering foreign market.
Klíčová slova:
Czech Trade; expanze; mezinárodní marketing; ruský trh; Strategie; SWOT analýza; Czech Trade; expansion; international marketing; Russian market; Strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/32051