Název:
Návrh marketingového plánu ve společnosti Technodat
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Plan in Technodat
Autoři:
Obadalová, Blanka ; Janoš, Jaroslav (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem diplomové práce je sestavení marketingového plánu ve firmě Technodat Develop, s.r.o. Teoretická část se zabývá jednotlivými kroky při tvorbě marketingového plánu vycházejícího z odborné literatury. V následující části práce je charakterizována firma, dále jsou zpracovány analýzy a návrh marketingového plánu firmy na základě získaných teoretických poznatků.
The aim of the thesis is a compilation of a marketing plan in Technodat Develop Company s.r.o. (Ltd). The theoretical part deals with individual steps of marketing plan compiling discussed in the specialist literature. The company it self is characterised in the following part of the thesis. The practical part also contains compiled analyses as well as the marketing plan proposal for the company based on the gained theoretical knowledge.
Klíčová slova:
analýza trhu; Marketing; marketingový mix; marketingový plán; SWOT analýza; market analysis; Marketing; marketing mix; marketing plan; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/26506