Název:
Marketingový mix vybraného vinařství
Překlad názvu:
Marketing Mix of the Winery
Autoři:
Sukup, Tadeáš ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem vinařství Víno Botur. Stěžejními body práce jsou analýza a rozvoj marketingového mixu. Návrhová část se poté zaměřuje na konkrétní návrhy, které vychází z provedených analýz.
This thesis deals with the marketing mix of the Vino Botur winary. The main points are analysis and developing the marketing mix. The design part then focuses on a specific suggestions that are based on the performed analyzes.
Klíčová slova:
cena; distribuce; marketing; marketingový mix; produkt; propagace; vinařství; distribution; marketing; marketing mix; price; product; propagation; winery
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/82726