Original title:
Rozvoj elektronického obchodu s využitím datové analýzy
Translated title:
Development of E-commerce via Data Analysis
Authors:
Župka, Petr ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Luhan, Jan (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2020
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se primárně zaměřuje na využití poznatků z dat elektronického obchodu pro ověření marketingové intuice v rámci rozvoje elektronického obchodu, efektivnější nastavení reklamních kampaní a opatření, která povedou k pozitivnímu vnímání značky cílovou skupinou.
This bachelor thesis primarily focuses on the use of information gained via data analysis to verify marketing intuition under e-commerce development strategy and paid promotion setup, that will lead to brand's positive perceiving by targeted customer group.
Keywords:
advertising; business intelligence; data analysis; e-commerce; promotion; analýza dat; business intelligence; elektronické obchodování; propagace; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/193594