Název:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Překlad názvu:
Customer Satisfaction Analysis and Recommendations for its Improvement
Autoři:
Valentová, Bronislava ; Borák, Miroslav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenostizákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně pro společnost COLOR SPECRUM a.s., která se zabývá výrobou a prodejem průmyslových nátěrových hmot. Teoretická východiska popisují marketingový výzkum. V analytické části je analýza a výsledky marketingového výzkumu, provedeného pomocí dotazníku. Na základě získaných dat jsou doporučeny návrhy opatření pro zvýšení spokojenosti zákazníků společnsoti COLOR SPECTRUM.
This thesis is focused on the analysis of customer satisfaction and prposals for measures to increase the level of society company COLOR SPECTRUM, which is engaged in the manufacture and sale of industrial paints. Theoretical foundations describe marketing research. The analytical part is the analysis and results of marketing research, conducted by questionnaire. Based on the data obtained are recommended proposals for measures to increase customer satisfaction COLOR SPECTRUM.
Klíčová slova:
analýza konkurence; COLOR SPECTRUM a.s.; dotazník; marketingový výzkum; Net Promotion Score; SWOT; COLOR SPECTRUM a.s.; competition analysis; marketing research; Net Promotion Score; questionnaire; SWOT
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27916