Název:
Návrh marketingové strategie pro firmu
Překlad názvu:
Marketing Strategy of a Company
Autoři:
Pelková, Martina ; Mráček, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu současné marketingové situace podniku SYSTRA JM s.r.o. Pozornost se věnuje nejen zjištění nedostatků provedenou marketingovou analýzou, ale zejména navržení nápravných opatření k jejich eliminaci případně úplnému odstranění. V závěru analytické části jsou rozebrány výsledky zjištěné provedeným dotazníkovým šetřením a z nich plynoucí důležité skutečnosti, které se staly podkladem pro návrh komunikační strategie firmy.
The goal of this Master Thesis is to analyse current marketing situation within SYSTRA JM s.r.o. While this paper is aimed at conducting marketing analysis to find irregularities and failures, special attention is drawn, mainly, to suggesting remedial action directed at reducing or outright eliminating potential negative aspects. The final part of the analytical section is devoted to examination of results obtained from conducted interview survey as well as important facts supporting the proposal of SYSTRA JM s.r.o. Communication Strategy.
Klíčová slova:
Komunikační mix; Marketingový průzkum; Reklama; Reklamní kampaň; Advertising; Communication mix; Marketing research; Promotional campaign
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/14428