Název:
Návrh marketingového mixu společnosti
Překlad názvu:
Proposal of Marketing mix Company
Autoři:
Caklová, Gabriela ; Navrátil, Ladislav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem této práce je návrh nového marketingového mixu společnosti DEJSIBIO s.r.o. se zaměřením na zvýšení počtu zákazníků. K řešení stanoveného cíle bylo využito SLEPT, Porterovy a SWOT analýzy doplněné o marketingový průzkum. Cíle bakalářské práce bylo dosaženo pomocí vlastních návrhů zahrnujících využití sociálních sítí k propagaci společnosti, vytvoření nové pozice pro marketingového specialistu, rozšíření sortimentu, reklamy na internetu a v tisku. Přínosem této práce je nárůst počtu zákazníků v kamenných pobočkách a e-shopu společnosti.
The aim of this work is to design a new marketing mix of DEJSIBIO s.r.o. With a focus on increasing the number of customers. The SLEPT, Porter and SWOT analyzes were complemented by a marketing survey. The objectives of the bachelor thesis were achieved through own proposals including the use of social networks to promote the company, the creation of a new position for a marketing specialist, an extension of the range, advertisements on the Internet and in the press. The benefit of this work is the increase in the number of customers in the company's stone offices and e-shop.
Klíčová slova:
inovace; marketing; marketingový mix; marketingový průzkum; Porterova analýza; SLEPT; SWOT analýza; innovation; marketing; marketing mix; marketing research; Porter's analysis; SLEPT; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/66093