Název:
Komunikační mix společnosti Cormen s.r.o.
Překlad názvu:
Communication Mix of Company Cormen s.r.o.
Autoři:
Kutalová, Lucie ; Ing.Vladimír Čížek (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na zpracování analýzy současného stavu firmy, ze které pak vychází při tvorbě návrhů na zlepšení stávající situace firmy. V první části je vysvětlen teoretický úvod do problematiky, jsou zde definovány základní pojmy. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu stávající situace firmy. V závěrečné části jsou předneseny návrhy na zlepšení.
This thesis deals with the analysis of the present state of the company. This analysis is used as basis for making proposals for improving the current situation of the company. The theoretical introduction and the basic concepts definitions are included in the first part of the thesis. The second part focuses on the analysis of the current situation of the company. Suggestions for improvements are presented in the final section.
Klíčová slova:
export; Marketing; marketingový mix; produkt; propagace; export; Marketing; marketing mix; product; propagation
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27924