Název:
Vyhledávací studie obchvatu městyse Okříšky
Překlad názvu:
Okříšky bypass - location study
Autoři:
Vidlák, Pavel ; Sabadáš, Petr (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Úkolem této diplomové práce je navrhnout variantu obchvatu městyse Okříšky, který leží v kraji Vysočina nedaleko města Třebíč. Návrh trasy je předpokládaný v délce cca 3 km. Cílem práce je vypracovat směrové a výškové řešení trasy, která začíná na již vyprojektované části silnice II/405 cca 2 km za obcí Zašovice a dále pokračuje okolo městyse Okříšky ve směru na Třebíč, kde se připojí na stávající silnici II/405. Trasa bude navržena tak, aby náklady spojené s návrhem i následnou realizací byly minimální. Zároveň bude kladen důraz, aby její dopad na životní prostředí byl co nejmenší. Vypracovaná dokumentace bude sloužit jako výhledová studie v návaznosti na realizovanou stavbu silnice II/405.
The aim of this master´s thesis is to design version of bypass of small town Okříšky, which is located in Vysočina district. The design of the route is expected to be 3 kilometers long. The goal is to design horizontal and vertical solution of the route, which begins on projected part of the road II/405 aprox. 2 kilometers behiond Zašovice village and continues around small down Okříšky in the direction to Třebíč, where the road connects to existing road II/405. The road will be designed so that costs of the design and subsequent realisation will be minimized. And also environmental impact will be taken into consideration. The project documentation will be used as study in relation to construction of road II/405.
Klíčová slova:
Návrh; obchvat; realizace.; silnice; směrové; studie; výškové; řešení; životní prostředí; bypass; construction.; Design; environment; horizontal; road; solution; study; vertical
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/8096