Název:
Analýza spokojenosti zákazníků s dopravní společností
Překlad názvu:
The Analysis of Customers Satisfaction with a Transport Company
Autoři:
Lochmanová, Marcela ; Peprný, Aleš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na průzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Teoretická část se zaměřuje především na výklad pojmů, problematiku marketingového výzkumu a dotazníku jako nástroji pro shromažďování informací. V praktické části práce jsou analyzovány a prezentovány výsledky z dotazníkového šetření, doporučení a návrhy na zlepšení, které by měly vést ke zvýšení atraktivnosti využívání městské hromadné dopravy.
The thesis deals with a survey of customer´s satisfaction with provided services. The theoretical part focuses on the explanation of different concepts, problems in marketing research and also on a questionnaire as a tool of collecting information. The practical part of the thesis analyses and presents the results from the questionnaire including recommendation and suggestions for improvements. They should be leading into increase in popularity of using public transport.
Klíčová slova:
dopravní služby; dotazník; Marketingový výzkum; sběr dat; spokojenost zákazníka; customer´satisfaction; data collection; Marketing research; questionnaire; transport services
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/3948