Název: Vstup internetového obchodu na trh
Překlad názvu: Internet Shop Market Entry
Autoři: Jurák, Adam ; Mech, Josef (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Analýza trhu; Dotazníkové šetření; Marketing; Marketingové prostředí; Marketingový mix; Market analysis; Market environment; Marketing; Marketing mix; Questionnaire

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/1612

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-570977


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet