Název:
Vstup internetového obchodu na trh
Překlad názvu:
Internet Shop Market Entry
Autoři:
Jurák, Adam ; Mech, Josef (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá především analýzou současného stavu společnosti a získáním potřebných podkladů pro rozhodování o vstupu na trh s jízdními koly. Značná část praktické části práce je zaměřená na analýzu trhu s cyklistickým zbožím a potenciální konkurenci. V závěru se práce věnuje návrhu marketingové strategie a provedenému dotazníkovému šetření.
This Master’s Thesis deals with current company status analysis and getting appropriate documentation for bicycle market entry decision making. Significant part of the practical section is focused on bicycle market and potential competition analysis. The end of the work dedicates to a marketing strategy and a questionnaire.
Klíčová slova:
Analýza trhu; Dotazníkové šetření; Marketing; Marketingové prostředí; Marketingový mix; Market analysis; Market environment; Marketing; Marketing mix; Questionnaire
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/1612