Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení
Translated title:
Customer Satisfaction Analysis and Recommendations for its Improvement
Authors:
Cajzlová, Nikol ; Šimberová, Iveta (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku výzkum spokojenosti zákazníků společnosti All Inclusive Estates s.r.o. Teoretická část popisuje problematiku marketingového výzkumu. Praktická část analyzuje spokojenost zákazníků zprostředkovanou na základě dotazníkového šetření. Práce obsahuje návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků.
This bachelor thesis is focused on issue of customers satisfaction in company All Inclusive Estates s.r.o. The theoretical part describes the problematics of marketing research. Practial part provides analysis of customer satisfaction mediated pursuant of questionnaire. Thesis contains suggestion for the increase customer satisfaction.
Keywords:
customers satisfaction; marketing research; questionnaire; dotazník; marketingový výzkum; spokojenost zákazníků
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/83607