Název:
Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku
Překlad názvu:
Proposal of Communication Mix in the Selected Company
Autoři:
Turečková, Erika ; Vlková, Barbora (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou cestovní agentury, která působí jako prostředník při prodeji zájezdů cestovním kancelářím. Práce je strukturována do tří hlavních kapitol. První kapitola nese název Teoretická východiska práce, která vysvětlují základní pojmy spojené s řešenou problematikou. Na základě této kapitoly je následně vytvořena další s názvem Analýza problému a současné situace. Tato kapitola je zpracována díky příslušným analýzám. V závěru se nachází kapitola, která obsahuje návrhy na zlepšení současné situace, které přispívají k efektivnější propagaci.
The master thesis is focus on issue of travel agency, which acts as a mediator in the sale of tours to travel agencies. The thesis is structured into three main chapters. The first one is called Theoretical Basis of Work, which explains the basic concepts associated with the problem. Subsequently, another chapter called Problem Analysis and Current Situation is created. This chapter is processed through relevant analyzes. Finally, there is a chapter that contains suggestions for improving the current situation, which contribute to more effective promotion of propagation.
Klíčová slova:
cestovní agentura; komunikace; komunikační mix; marketing; marketingový mix; Communication; communication mix; marketing; marketing mix; travel agency
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178045