Název: Hra v shaderu
Překlad názvu: Game in a Shader
Autoři: Ivanecký, Ján ; Milet, Tomáš (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Celulární automat; Distance Field Ray Marching; herná logika; Juliova množina; Mandelbrotova množina; OpenGL; Perlinův šum; Procedurální textury; Ray Casting; shader; Voroného diagram; Cellular Automaton; Distance Field Ray Marching; game logic; Julia set; Mandelbrot set; OpenGL; Perlin Noise; procedural textures; Ray Casting; shader; Voronoi Diagram

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/56434

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-569215


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet