Název:
ICT ve strategickém řízení podniků
Překlad názvu:
ICT in Strategic Management of Companies
Autoři:
Nováková, Natália ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Predmetom diplomovej práce je navrhnutie využitia ICT pri implementácií business stratégie vo firme M&P optik s.r.o.. Práca skúma kľúčové interné a externé faktory súvisiace s implementáciou business stratégie firmy, hodnotí ich a navrhuje konkrétnu realizáciu nástrojov ICT pre podporu dosiahnutia strategických cieľov.
The subject of the diploma thesis is proposing the use of ICT in the implementation of a business strategy in the company M&P optik s.r.o.. The thesis examines key internal and external factors related to the implementation of the business strategy of the company, evaluates them, and proposes the specific implementation of ICT to achieve strategic objectives.
Klíčová slova:
business model CANVAS; business stratégia; ICT podpora business stratégie; konkurenčná výhoda; Stratégia; business model CANVAS; business strategy; competitive advantage; ICT support for business strategy; Strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192948