Název: Vliv reklamních ploch na pozornost řidiče
Překlad názvu: The impact of advertisements on a driver´s attention
Autoři: Bugáň, Marek ; Semela, Marek (oponent) ; Belák, Michal (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: eye-tracking; optická reakce; reklamní zařízení; Řidič; advertising devices; Driver; eye-tracking; optical reaction

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/59232

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-569152


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet