Název: Strategie rozvoje podniku Focus CZ Marketing and IT Research s.r.o.
Překlad názvu: Strategy of Development of Focus CZ Marketing and IT Research s.r.o.
Autoři: Matoušková, Tereza ; Chatrný, Josef (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: motivace; obchodní společnost; prodej; rozvoj; Strategie; výzkum trhu.; zákazníci; company; customers; development; market research.; motivation; sales; Strategy

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/10320

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-568424


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet