Název:
Strategie rozvoje podniku Focus CZ Marketing and IT Research s.r.o.
Překlad názvu:
Strategy of Development of Focus CZ Marketing and IT Research s.r.o.
Autoři:
Matoušková, Tereza ; Chatrný, Josef (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá strategií, která vede k rozvoji obchodní společnosti poskytující služby. Navrhuje nejvhodnější změny a k nim vedoucí kroky, které mají eliminovat slabé stránky a využít možné příležitosti, tak jak vyplynuly z analýzy vnějších a vnitřních faktorů ovlivňujících firemní působení. Tyto změny by měly v budoucnu vést k dalšímu růstu firmy, projevujícím se na zisku.
This diploma thesis deals with the strategy that leads to the development of company providing services. Proposed changes and their most leading action to eliminate the weaknesses and use opportunity, as revealed by the analysis of external and internal factors affecting business activity. These changes in the future should lead to further business growth, manifested in the profits.
Klíčová slova:
motivace; obchodní společnost; prodej; rozvoj; Strategie; výzkum trhu.; zákazníci; company; customers; development; market research.; motivation; sales; Strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/10320