Název:
Návrh úprav marketingového mixu vybraného podnikatelského subjektu
Překlad názvu:
Proposel of Marketing Mix Modifications of Selected Business Subject
Autoři:
Bližňáková, Nela ; Pavlíčková, Petra (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem závěrečné práce v bakalářském studijním programu je analýza současného stavu marketingového mixu vybraného podnikatelského subjektu a jeho následná optimalizace. Teoretická část pojednává o marketingu, marketingovém mixu a jeho jednotlivých nástrojích. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu výtvarnice Ivany Vlachové. V závěrečné části jsou sestavena možná doporučení pro tvorbu nového marketingového mixu.
The aim of this final thesis in the bachelor study programme is analysis of actual state of marketing mix chosen business subject and its consecutive optimalization. The theoretical part deals with marketing, marketing mix and its individual instruments. The practical part is focused on marketing mix evaluation of the artist Ivana Vlachová. In the final part there are possible recommendations for creation of new marketing mix determined.
Klíčová slova:
cena; distribuce; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; produkt; marketing; marketing mix; place; price; product; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/65922