Original title:
Marketingová strategie pro společnost Chaudry&Goraya s.r.o.
Translated title:
Marketing Strategy for Company Chaudry&Goraya s.r.o.
Authors:
Sedláková, Jitka ; Bárta, Martin (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na okruh problémů, které se týkají marketingové strategie. Teoretická část je věnována marketingu a pojmům s ním spojených. V další části je analyzován současný stav společnosti Chaudry&Goraya s. r. o. Diplomová práce se rovněž zabývá návrhem marketingové strategie. Práce obsahuje návrhy na zlepšení současné situace.
Diploma thesis is focused on the range of problems relating to marketing strategy. Theoretical part is dedicated ensuring termination and methods of marketing and marketing strategy. In the next part of the thesis is analyze current status of company Chaudry&Goraya s. r. o. Diploma thesis also deals with proposal of marketing strategy. Thesis contains suggestions for the improvement current situation.
Keywords:
data analysis.; Marketing management; marketing strategy; marketing targets; SWOT analysis; analýza dat.; marketingová strategie; marketingové cíle; Marketingové řízení; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/59533