Název:
Marketingové řízení firmy
Překlad názvu:
Marketing Management of a Company
Autoři:
Vytlačil, Michal ; Suchánek, Jaromír (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým řízením firmy ve společnosti zaměřené na poskytování služeb. Práce se snaží podrobně analyzovat stávající situaci společnosti a marketingové procesy a nástroje, jež jsou ve firmě uplatňovány. Práce by měla přijít s návrhy na zlepšení současné situace společnosti především s výrazným akcentem na marketingové hledisko. Práce vychází z nastudovaných teoretických znalostí a podkladů získaných v participativní firmě.
This bachelor’s thesis is deal with marketing management of a company in company focused on providing services. The thesis is trying to analyze existing situation of company in detail and marketing processes and instruments that are applied in the company. The thesis should come up to improve the current situation of especially with a strong emphasis on the marketing aspect. The thesis is based on theoretical knowledge and materials acquired in a participative company.
Klíčová slova:
analýza; INTERLOG; marketing; marketingové řízení; marketingový mix; plánování; propagace; reklama; služby společnosti; advertising; analysis; company services; INTERLOG; marketing; marketing management; marketing mix; planning; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/14032