Název: Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku
Překlad názvu: International Marketing Strategy of a Selected Company
Autoři: Berková, Lenka ; Sláma, Josef (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; konkurenční analýza; Marketingový mix; PEST analýza; SWOT analýza; communication mix; competitive analysis; Marketing mix; PEST analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/206024

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-567974


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet