Název:
Inovace módní e-komerce
Překlad názvu:
Innovation of the Fashion e-Commerce
Autoři:
Sojka, David ; Ing.Vít Hanák (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou ekonomické problematiky módní e-komerce. Na základě teoretických východisek posuzuje analýzu současného stavu včetně aktuálně používaných metod pro minimalizaci této problematiky. Dále je navrženo řešení, na jehož základě lze zredukovat ekonomický i ekologický dopad na udržitelný rozvoj této obchodní činnosti. Výstupem této práce je ucelený, kvalitní a realizovatelný návrh inovace, který bude založen na adekvátních postupech pro jeho realizaci.
This bachelor thesis deals with economic problematics of fashion e-commerce. According to the theoretical backgrounds, it evaluates the analysis of the current state-of-art including currently used mitigation methods. Further, a solution is being proposed for the reduction of the economic and ecological impact on sustainable development of this business activity. The result of this thesis is a comprehensive, quality and feasible innovation proposal, which will be based on adequate methods for its realization.
Klíčová slova:
inovace; modní e-komerce; podnikatelský záměr; udržitelný rozvoj; business plan; fashion e-commerce; innovation; sustainable development
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178550