Original title:
Event Management: Communication Strategies and Planning
Translated title:
Event Management: Communication Strategies and Planning
Authors:
Slavíková, Blanka ; Haupt, Jaromír (referee) ; Mihai, Hana (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
eng Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií Abstract:
[eng][cze]
Tato bakalářská práce se zabývá termíny Event management, Komunikační strategie a Plánovaní. Práce je rozdělena do čtyřech části. První část definuje pojmy event a management samostatně a následně i samotný termín. Druhá část se zaměřuje na pojem Planování, jeho princip a celkový postup. Třetí kapitola se zabývá Komunikačními strategiemi, business emaily a dopisy a taktéž efektivním jazykem reklamy. Poslední část je praktická a je zaměřena na to jak principy Plánovaní fungují v praxi a jako ukázka je použita teambuildingová událost.
This bachelor thesis deals with terms Event management, Communication strategies and Planning. The thesis is divided into four chapters. The first chapter defines words event and management and, subsequently, explains the meaning of the whole term. The second chapter is concentrated on the Planning, its principles and methods. The third chapter is concerned with Communication strategies, business emails and letters and the effective language of advertising. The last chapter is practical and, based on the principles on Planning, focuses on their working in practise and the teambuilding event is used for a demonstration. .
Keywords:
jazyk reklamy; komunikační strategie; management; obchodní korespondence; plánování; propagace; událost; business correspondence; communication strategies; event; language of advertising; management; planning; promotion
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/82233