Název: Strategie českých obchodních řetězců v boji se zahraniční konkurencí
Překlad názvu: Strategy of Czech retail chains competing with foreign competitors
Autoři: Benešová, Hana ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Incoma; konkurence; marketing; merchendising; obchodní družstvo Konzum; obchodní řetězce; privátní značky; strategie; business policy; competition; marketing; merchendising; private labels; retail chains; strategy

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6840

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-567090


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet