Original title:
Návrhy na rozšíření marketingové komunikace podniku
Translated title:
Proposals for Expanding the Marketing Communication of a company
Authors:
Ulrichová, Veronika ; Schüller, David (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2021
Language:
eng Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[eng][cze]
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci kavárny Férová Palačinkárna v Hradci Králové. V teoretické části práce jsou popsány základní definice a pojmy marketingu. Následuje analytická část a popis dnešní pandemické situace spojené s korona virem, která ovlivnila fungování společnosti Férová Palačinkárna. Na základě popsaných analýz a obdržených dat, bakalářská práce prezentuje doporučení pro zlepšení marketingové komunikace se zaměřením na zákazníky Férové Palačinkárny.
The bachelor’s thesis focuses on the marketing communication of the café Férová Palačinkárna in Hradec Králové. The thesis is based on definitions and terms defined in the theoretical section, which is followed by an analytical section and a description of today’s pandemic situation connected with the coronavirus and its influence on Férová Palačinkárna. Based on the described analysis and gained data, this thesis provides recommendation for improvements in marketing communication with a focus on the customers of Férová Palačinkárna.
Keywords:
komunikace; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; služba; sociální média.; SWOT analýza; communication; communication mix; Marketing; marketing mix; service; social media.; SWOT analysis
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/200244