Název:
Návrh marketingového mixu podniku
Překlad názvu:
The Marketing Mix Proposal for the Company
Autoři:
Do Hai, Linh ; Kunstová, Petra (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na rozbor a analýzu marketingového mixu společnosti MAXIART plus, s. r. o.. První část bakalářské práce se zabývá teorii marketingu a definici nástrojů marketingu. V další části je seznamování se společností a podrobná analýza současného stavu společnosti. Poslední část obsahuje vlastní návrh na zlepšení prvků marketingového mixu podniku na základě zjištěných poznatků v průběhu praxe a psaní této bakalářské práce.
The object of this bachelor‘s thesis is an analysis of marketing mix of a business company MAXIART plus, s. r. o.. First part of an assignment depicts a theory of marketing as well as definitions of marketing mix tools. In a next chapter is an introduction of a business company and its detailed analysis of a current state. Last section includes a description of a personal outline of a proposal to improve the marketing mix of a business company based on the findings during a practice work and writing of this thesis.
Klíčová slova:
analýza trhu; Marketing; Marketingový mix; SWOT; Market analysis; Marketing; Marketing mix; SWOT
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/26878