Název:
Návrh marketingové strategie firmy
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Strategy of Company
Autoři:
Macková, Jana ; Macek, Jan (oponent) ; Macek, Jan (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie. Součástí práce je analýza vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Návrhová část obsahuje souhrn opatření, jak docílit možného rozvoje dalších obchodních aktivit.
This master’s thesis deals with the proposal of a marketing strategy. The part of this thesis is an external and an internal analyse. The proposal part contains the summary of steps how to reach the possible development of the business activities.
Klíčová slova:
hodnotový řetězec; konkurenční výhoda.; marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; Strategie; competitive advantage.; marketing; marketing communication; marketing strategy; Strategy; value chain analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18390