Název:
Platforma pro organizování amatérských kolektivních sportů
Překlad názvu:
Platform for Organizing Amateur Collective Sports
Autoři:
Láníček, Adam ; Španěl, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [eng][cze]
Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat Platformu pro organizaci amatérského kolektivního sportu s důrazem na lední hokej, kde jsou náklady neefektivní organizace pravděpodobně nejvyšší. Narozdíl od tradičních systémů, zaměřených na organizaci rigidních skupin, přichází tato platforma s \emph{on demand} prvkem v podobě transparentní databáze utkání, která efektivně vzato tvoří trh účastníků a utkání ad hoc amatérského lední hokeje. Dále implementuje mechanismus sledování, který zdůrazňuje utkání, kterých se účastní oblíbení spoluhráči. Platforma se skládá z REST API serveru implementovaného v rámci Flask/Python a webového front endu naprogramovaného s pomocí knihovny React TypeScript. Designové návrhy přiložené k této práci byly vytvořeny v nástroji Figma. Cíle práce spočívající v návrhu platformy a implementace jejich klíčových částí, adekvátně podpořených ze strany serverového API, byly splněny. Další funkcionalita, jako například dokončení mechanismu udělování pozápasového hodnocení mezi hráči a e-mailová služba pro hlášení vybraných nadcházejících utkání, budou předmětem vývoje v budoucnu.
The aim of this thesis was to design and implement a Platform for facilitating organization of amateur team sports, with the main focus on ice hockey with its arguably largest inefficiencies. As opposed to the traditional systems, focusing on rigid groups management, the Platform introduces an on-demand element by providing a transparent database of games, effectively facilitating a market for ad hoc amateur ice hockey. Additionally, it implements a follow mechanism to enable the athletes to play with their favourite teammates. The Platform is composed of a REST API server written in Python/Flask framework and a web application front end implemented in React TypeScript. The design mock-ups that are appended to this work were created using the Figma tool. The goals of designing the web application and implementing its core features, supported by the corresponding API endpoints, were fulfilled. Numerous features, such as skill rating mechanism completion and an e-mail subscription service for reporting the upcoming games, were left as task for future development.
Klíčová slova:
amateur sports management; ice hockey management; ice hockey management web application; sport organization web application; team sports management; správa amatérského sportu; webová aplikace pro amatérské sportovce; řízení a organizace ledního hokeje
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/207907