Název:
Rozvoj obchodních aktivit zavedením e-shopu
Překlad názvu:
Development of Business Activities by Introducing an e-shop
Autoři:
Berková, Lenka ; Schüller, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit pomocí e-shopu v podniku Truhlářství Berka. Práce je vypracována na základě teoretických východisek, která nám slouží jako východiska pro analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, které poté shrneme ve SWOT analýze. Na základě výsledků této analýzy navrhneme řešení, které povede k rozvoji ochodních aktivit.
Bachelor thesis deals with the development of business activities with the help of an e-shop in the company Truhlářství Berka. Thesis is developed on the basis of theoretical background, which serves as a basis of the analysis for the external and internal environment, which we then sumarize in the SWOT analysis. Based on the results of this analysis, we will propose a solution that will lead to the development fo business activities.
Klíčová slova:
internetový obchod; marketing; marketingový mix; obchod; obchodní vztahy; Podnik; business; business relations; Company; e-shop; marketing; marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/193141