Original title:
Marketingový mix společnosti
Translated title:
Marketing Mix of Company
Authors:
Indra, Jan ; Milichovský, František (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2022
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingový mix společnosti MEDDI hub a.s. pro slovenský trh. V teoretické části jsou popsány důležité marketingové pojmy a analýzy, důležité kpochopení problematiky, o niž práce pojednává. V analytické části je představena společnost MEDDI hub a.s. a provedena analýza vnějšího a vnitřního prostřední společnosti. Návrhová část obsahuje sestavení marketingového mixu společnosti pro vybraný trh, který vychází z přechozích analýz.
This master‘s thesis focuses on the marketing mix of the company MEDDI hub a.s. for the Slovak market. The theoretical part describes important marketing concepts and analyzes, important for understanding the issues addressed in the work. The analytical part presents the company MEDDI hub a.s. and an analysis of the external and internal environment. The design part contains the compilation of the company's marketing mix for the selected market, which is based on previous analyzes.
Keywords:
marketing; Marketing mix; people; place; price; product; promotion; SWOT analysis; cena; lidé; marketing; Marketingový mix; místo; produkt; propagace; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/206080