Název:
Návrh marketingové strategie
Překlad názvu:
Marketing Strategy Proposal
Autoři:
Ferenčák, Richard ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost distribuující zdravotnický materiál pro pacienty s onemocněním diabetes. Práce obsahuje teoretická východiska marketingových strategií, analýzu současné situace firmy a celého odvětví. Následně jsou vypracovány návrhy a doporučení, které přispějí k vyšším ziskům společnosti a také k vyššímu podílu na trhu.
This thesis deals with the design of marketing strategy for a company distributing medical supplies for patients with diabetes. The thesis contains theoretical basis of marketing strategies, analysis of the current situation of the company and the entire industry. Subsequently, suggestions and recommendations are made that will contribute to the company's higher profits and also to a higher market share.
Klíčová slova:
Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; SLEPT analýza; SWOT analýza; Marketing; marketing mix; marketing strategy; SLEPT analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178063