Název:
Návrh projektu marketingového řešení pro malé a střední podniky
Překlad názvu:
Marketing Strategy Project Proposal for Small and Medium Enterprises
Autoři:
Takács, Jan ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce analyzuje a systematizuje celý proces tvorby marketingové strategie. Pomocí konkrétních ukázek projektů také dochází k vytvoření diagramu, který graficky znázorňuje průběh marketingové strategie a dává prostor k vlastnímu rozhodování. Cílem práce je zjednodušit a zefektivnit zavedení marketingové strategie do drobných, malých a středních podniků. V bakalářské práci také nalezneme konkrétní ukázky zpracování marketingových strategií pro odlišné klienty a projekty včetně vizuálních materiálů a navrhovaných řešení.
Bachelor´s thesis analyse and systematize complete process of marketing strategy creation. With the help of concrete examples of marketing projects, we will create a diagram which demonstrates marketing strategy course and gives options to make a free decision. The main goal of the thesis is to simplify and streamline implementation of marketing strategy into small and medium businesses. In bachelor thesis we will also find a concrete examples of marketing strategies for various clients and projects including visual materials and projected solutions.
Klíčová slova:
analýzy.; brand; corporate identity; design; firemní image; internetový marketing; komunikace; Marketing; marketingová strategie; optimalizace seo; reklama; webdevelopment; advertisement; analyses.; brand; communication; company image; corporate identity; design; internet marketing; Marketing; marketing strategy; search engines optimalization; webdevelopment
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/5625