Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Translated title:
Customer Satisfaction Analysis and Recommendations for its Improvement
Authors:
Šromová, Kateřina ; Herzánová, Radmila (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků společnosti Contours. Pomocí dotazníkového šetření budou získány údaje o současném stavu spokojenosti a loajality. Výsledkem práce budou navrhnutá řešení a doporučení, která povedou ke zvýšení úrovně spokojenosti.
This bachelor’s thesis is focused on the analysis of customer satisfaction of Contours company. Figures about current customer satisfaction and loyalty will be found by using questionnaire survey. The result of this work will be suggested solutions and recommendations, which will lead to an increase in the current level of customer satisfaction.
Keywords:
Customer satisfaction; marketing mix; questionnaire; services; SWOT analysis; dotazník; marketingový mix; služby; Spokojenost zákazníků; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/40900