Název:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Překlad názvu:
Customer Satisfaction Analysis and Recommendations for its Improvement
Autoři:
Šromová, Kateřina ; Herzánová, Radmila (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků společnosti Contours. Pomocí dotazníkového šetření budou získány údaje o současném stavu spokojenosti a loajality. Výsledkem práce budou navrhnutá řešení a doporučení, která povedou ke zvýšení úrovně spokojenosti.
This bachelor’s thesis is focused on the analysis of customer satisfaction of Contours company. Figures about current customer satisfaction and loyalty will be found by using questionnaire survey. The result of this work will be suggested solutions and recommendations, which will lead to an increase in the current level of customer satisfaction.
Klíčová slova:
dotazník; marketingový mix; služby; Spokojenost zákazníků; SWOT analýza; Customer satisfaction; marketing mix; questionnaire; services; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/40900