Název:
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků kavárny Akademie Caffé
Překlad názvu:
The Proposal of Customer Satisfaction Improvement of Akademie Caffé
Autoři:
Michalová, Veronika ; Bezděková, Markéta (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků kavárny Akademie Caffé a následným vyhodnocením tohoto výzkumu na základě dotazníkového řešení. Důležitou součástí práce jsou také návrhy a doporučení, které vedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků, a tím i ke zvýšení tržeb a získání lepšího postavení na trhu.
This master´s thesis deals with marketing research of customer satisfaction of Akademie Caffé and subsequent evaluation of this research based on questionnaire as a research instrument. An important part of this work are also suggestions and recommendations that lead to increased satisfaction, thereby increasing sales and gaining a better position in the market.
Klíčová slova:
analýza; dotazník; Marketingový výzkum; návrhy; propagace; reklama; respondenti; spokojenost zákazníků; zlepšení kvality.; advertising; analysis; customer satisfaction; Marketing research; promotion; proposals; quality improvement.; questionnaire; respondents
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/9761