Název:
Vertex/Pixel shadery v realtime renderingu
Překlad názvu:
Vertex/Pixel Shaders in Realtime Rendering
Autoři:
Ligmajer, Jiří ; Havel, Jiří (oponent) ; Švub, Miroslav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Moje bakalářská práce se zabývá vertex a pixel shadery. Jejich vznikem, jak fungují a jakým programovacím jazykem se dají implementovat. Součástí této práce je i tutoriál, který popisuje teorii a implementaci tří mnou zvolených realtime zobrazovacích technik. Na závěr jsou zhodnoceny dosažené výsledky u každé techniky.
My bachelor's thesis is about vertex and pixel shaders. It is engaged in evolution, funcionality and usage of shaders in realtime graphics. This bachelor's thesis also includes tutorials, that are describing theory and implementation of three realtime rendering techniques, which were chosen by me. Results of my realtime techniques are evaluated at the end of my book.
Klíčová slova:
depth mapa.; fixed; fragment; GLSL; motion blur; OpenGL; Phong shading; pipeline; pixel; processing; Realtime; self-shadowing; shader; stínová mapa; transformace; vertex; depth map.; fixed; fragment; GLSL; motion blur; OpenGL; Phong shading; pipeline; pixel; processing; Realtime; self-shadowing; shader; shadow map; transformations; vertex
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/54654