Název: Rozšířená realita v reklamě
Překlad názvu: Augmented Reality for Commercials
Autoři: Angelov, Michael ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: mobilní aplikace; rozpoznání objektu; rozšířená realita; sledování objektu; augmented reality; computer vision; mobile application; object recognition; object tracking

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/54170

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-564228


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet