Název:
Marketingový plán pro Fitness ProGym
Překlad názvu:
Marketing Plan for Fitness ProGym
Autoři:
Kubík, Ján ; Láník, Klára (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Cieľom bakalárskej práce je vypracovanie marketingového plánu pre Fitness ProGym, spadajúcu pod telocvičný spolok Sokol Brno 1. V práci sa sústredím na zistenie súčasnej situácie, analýzu poskytovaných služieb a konkurencie, výskum spokojnosti zákazníkov a možnosti zlepšenia v spomínaných oblastiach. Na základe analýz a získaných informácií je zostavený návrh na propagáciu posilňovne, podporu predaja vo forme vernostných akcií a zvyšovanie spokojnosti zákazníkov tak, aby bolo Fitness ProGym dôstojným konkurentom na trhu športovísk v Brne.
The aim of the bachelor thesis is to elaborate a marketing plan for Fitness ProGym, belonging to the Sokol Brno 1. The focus of the thesis is on analysis of the current situation, services and competition, research of customer satisfaction and opportunities in these areas. On the basis of the analyses and information gathered, a proposal to promote a gym, support sales in the form of loyalty shares and increase customer satisfaction is made so that Fitness ProGym is a dignified competitor in the sports market in Brno.
Klíčová slova:
marketing; marketing mix; microenvironment; survey
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/82703