Název:
Návrh změn marketingového mixu konkrétní společnosti
Překlad názvu:
Proposal for Marketing Mix Changes of Selected Company
Autoři:
Buček, Jan ; Nováková, Miroslava (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá analýzou současného marketingového mixu reklamní a eventové společnosti Poring a studiem Viara, jež je součástí této firmy a zaměřuje se na pohybové aktivity a zdravý životní styl. V práci jsou vymezeny teoretické poznatky spjaté s tématem, rozbor marketingového prostředí, konkurence a aktuální stav sledované firmy v daném tržním prostředí. Práce zároveň obsahuje návrhy pro optimalizaci marketingového mixu, jež by měly zajistit zlepšení konkurenční pozice sledované firmy na trhu.
The diploma thesis deals with the analysis of contemporary marketing mix of advertising and event company Poring and studio Viara which is focused on physical activities and healthy lifestyle. The thesis defines theoretical knowledge related to the topic, analysis of the marketing environment of the monitored company, its competition and current situation in the given market environment. At the same time, the thesis contains suggestions for optimizing the marketing mix which should ensure improvement of the competitive position of the monitored company on the market.
Klíčová slova:
event marketing; grafické studio; iyengar jóga; konkurence; marketing; marketingový mix; competition; event marketing; graphic studio; iyengar yoga; marketing; marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178065