Název:
Komunikační strategie
Překlad názvu:
Communication Strategy
Autoři:
Šumíčková, Tereza ; Cupák, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie pro firmu Vzduchoservis s.r.o. Je to ucelený soubor informací o komunikační strategii a jejích metodách. Práce popisuje postup analýzy firmy, jeho vyhodnocení a návrh nejefektivnějšího řešení komunikační strategie.
Master’s thesis deals with design communication strategy for the company Vzduchoservis Ltd. It is a comprehensive set of information about the communication strategy and its methods. This work describes the procedure of firm analysis, its assessment and design of effective solutions to communication strategy.
Klíčová slova:
komunikační mix; komunikační modely; komunikační strategie; marketing; SWOT analýza; communication mix; communication models; communication strategy; marketing; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/12733