Název:
škola Na Radosti, Žďár nad Sázavou
Překlad názvu:
School on The Joy, Zdar nad Sázavou
Autoři:
Kučera, Petr ; Mačuda, Michal (oponent) ; Vítek, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta architektury
Abstrakt: [cze][eng]
Závěrečná bakalářská práce reaguje na požadavek vedení školy Na Radosti ve Žďáru nad Sázavou na návrh nové budovy demokratické školy. Z důvodu nevyhovujícího současného stavu, kdy škola sídlí na více místech ve městě, potřebuje nový vyhovující prostor odpovídající jejich specifickým požadavkům a potřebám. Demokratickou školou se rozumí systém vyučování, který je založen na svobodné volbě daného jedince. Nová škola o kapacitě cca 100 žáků má vytvořit vhodný prostor pro výuku, hru a sport. Díky vymezenému pozemku nabídne taktéž propojení s krajinou a vytvoření kreativního a výukového prostředí v ní.
The final bachelor's thesis responds to the request of the management of the Na Radosti school in Žďár nad Sázavou to design a new building for a democratic school. Due to the unsatisfactory current situation, where the school is located in several places in the town, it needs a new suitable space corresponding to their specific requirements and needs. A democratic school is a system of teaching based on the free choice of the individual. The new school, with a capacity of approximately 100 pupils, is to create a suitable space for learning, play and sport. Thanks to the designated land, it will also offer a connection to the landscape and create a creative and learning environment within it.
Klíčová slova:
alternativní výuka; alternativní škola; architektura; demokracie; Montessori; příroda; svoboda; volnost; vzdělání; škola; školství; Žďár; Žďár nad Sázavou; alternative education; alternative school; architecture; democracy; education; freedom; Montessori; nature; school
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/204359