Original title:
Firemní web jako nástroj marketingu
Translated title:
Corporate Web Sites as a Marketing Tool
Authors:
Sušil, Zbyněk ; Válek, Kamil (referee) ; Kříž, Jiří (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce řeší problém firmy, která má svoje vlastní internetové stránky, ale není s nimi spokojena. Diplomová práce obsahuje návrh jak zviditelnit její web a dosáhnout co nejlepších pozic ve vyhledávačích. Zabývá se také návrhem změn informačního schématu za účelem zpřehlednění webu.
This master’s thesis is aimed to solve the problems of a company running its own web sites that does not fulfill their original intentions. This thesis covers the suggestions how to make the web more visible and how to reach better positions in searching engines. This also involves the proposal of inform scheme changes to increase the lucidity of the web.
Keywords:
banner advertising; e-marketing; internet advertising; Internet marketing; keywords.; PPC; SEM; SEO; bannerová reklama; e-marketing; internetová reklama; Internetový marketing; klíčová slova.; PPC; SEM; SEO
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/6423