Název: Návrh marketingové strategie pro velkoobchodní činnost společnosti
Překlad názvu: Proposal of Marketing Strategy for Wholesale Activities of a Company
Autoři: Šrámková, Eva ; Stružková, Martina (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: analysis; business to business relationships; market research; Marketing; proposal of marketing strategy.; wholesalers; analýza; Marketing; návrh marketingová strategie.; průzkum trhu; velkoobchodní odběratelé; vztahy s velkoobchodními odběrateli

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7738

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-562469


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet