Název:
Návrh komunikačního mixu společnosti Autopark Brno a.s.
Překlad názvu:
The Proposal of Communication Mix of the Company Autopark Brno a.s.
Autoři:
Šmerek, Jakub ; Horký, Pavel (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá především komunikačním mixem společnosti Autopark Brno a. s., jejímž hlavním zájmem je prodej automobilů značky KIA. Práce je rozdělena do tří částí. V první části je uvedena teorie týkající se části marketingové komunikace, o který se opírá téma práce. Další část obsahuje informace týkající se marketingové komunikace firmy, SWOT analýzu a popis jednotlivých složek komunikačního mixu. V poslední části je navržena propagace podniku a jednotlivých produktů. Tento návrh slouží pro posílení povědomí o Autoparku Brno a. s. a zvýšení prodejů osobních automobilů Kia.
The bachelor thesis is primarily describing communication mix of the company Autopark Brno a. s., that is dealing with Kia cars selling. The thesis is divided into three parts. First one is a theoretical part about marketing communication, which is used as base of analytical part. Next part contains information about the company’s marketing communication, its SWOT analysis, and description of each component of its communication mix. The last part describes a suggestion for the propagation improvement. This should be leading to bigger company image awareness, so it should raise the sells too.
Klíčová slova:
komunikační mix; Marketing; marketingový mix; reklama; SWOT analýza; advertisement; communication mix; Marketing; marketing mix; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/34007